Är varumärkeslojaliteten lika ute som fidget spinners? Millennials är så kallade "brand killers". De älskar och lämnar varumärken i takt med att nya dyker upp. De plockar den bästa produkten framför någon gammal varumärkeslojalitet, något tidigare generationer inte gjorde så lätt då man förlitade sig på de stora varumärkena. Om du inte anpassar dig, kommer ditt företag att gå under och vara ett minne blott (tänk Nokia). För dig som är företag Se detta som ett tillfälle att träffa dina kunder och få input, på riktigt. Finn kompetenta framtida kollegor och få en insyn i hur studenterna reflekterar kring varumärkeslojalitet. För dig som är student Vad behöver företag göra för att du som student ska välja just deras varumärke? Vilka varumärken tycker du är bra förebilder för andra företag? Tycker du att det är viktigt att vara varumärkeslojal och varför i så fall? Ta detta tillfälle att träffa marknadschefer, kommunikatörer mfl. från näringslivet i Helsingborg. Synliggör dig själv, dina åsikter och dina tankar! Datum: 16 oktober Tid: 16.00-17.30 Plats: Think Open Space, Bredgatan 11, 252 25 Helsingborg ANMÄL DIG HÄR
top of page
bottom of page